Подбор шин и дисков по марке автомобиля

1. Sopimuskohde ja tarkoitus

Sopimuskohde on asiakkaan renkaiden kausis?ilytys RengasCenter Finnservice Oy (jatkossa Finnservice) tiloissa. Sopimuksella tarjotaan asiakkaan renkaille ja vanteille (enint??n 4kpl) s?ilytystila kausis?ili?ss?.

2. Rengass?ilytyssopimuksen voimaantulo ja kesto

Rengass?ilytyssopimus tulee voimaan kun asiakas on allekirjoittanut sopimuksen Finnservicen toimipisteess?. Sopimuskausi kes?s?ilytykselle voi alkaa aikaisintaan 1.3 ja loppuu viimeist??n 30.11. Sopimuskausi talvis?ilytykselle voi alkaa aikaisintaan 1.10 ja loppuu viimeist??n 31.5. Sopimus lasketaan automaattisesti jatkuvaksi, jos asiakas ei nouda renkaita/vanteita sopimuskauden p??tytty?. Sopimuskausi p??ttyy ennen yll?mainittuja p?ivi?, silloin kun asiakas noutaa renkaansa Finnservice toimipisteest?.

3. S?ilytyksen kesto ja maksu

S?ilytysaika on yksi kausi ja se alkaa rengass?ilytyssopimuksen solmimishetkest?.  Finnservice ilmoittaa asiakkaalle sopimuskauden umpeutumisesta viimeist??n 7 p?iv?? ennen sopimuskauden p??ttymist?. Mik?li renkaita ei noudeta sopimuskauden loputtua, , s?ilytys jatkuu automaattisesti seuraavalle sopimuskaudelle. Asiakkaalle l?hetet??n lasku sopimuskauden loputtua. Maksukehotus viiv?styskorkoineen l?hetet??n 14 vrk kuluttua ensimm?isen laskun er?p?iv?st?. Mik?li asiakas ei ole kahden (2) kirjallisen muistutuksen j?lkeen maksanut laskua nelj?ntoista (14) p?iv?n kuluessa toisesta muistutuksesta renkaat/vanteet katsotaan hyl?tyiksi ja ne siirtyv?t Finnservice omaisuudeksi.

Maksu suoritetaan s?ilytyskauden loputtua laskuun merkittyyn er?p?iv??n menness?, k?ytt?en laskuun merkitty? tilinumeroa sek? viitenumeroa.

Asiakkaalla on sopimuksen allekirjoittamishetkest? l?htien 24 tunnin katumisoikeus. T?n? aikana asiakas voi purkaa sopimuksen ja saada 100% hyvityksen. 24 tunnin umpeuduttua asiakkaan purkaessa sopimuksen, mahdollista j?ljell? olevaa varastointiaikaa ei hyvitet?.

4. Palvelun sis?lt?.

Palvelupaketin sis?lt? vaihtelee sen mukaan, mink? tasoisen palvelupaketin asiakas on tilannut. Palvelupaketit voivat sis?lt?? joitakin tai kaikkia seuraavista palveluista.

4.1. S?ilytys

Renkaiden tai vanteiden s?ilytys Finnservicen tiloissa asianmukaisella tavalla. T?m? palvelu kuuluu kaikkiin rengashotellin palvelupaketteihin.

4.2. Vakuutus

Finnservice vakuuttaa s?ilytett?v?t renkaat ja vanteet tahalliselta vaurioitumiselta tai katoamiselta, poislukien force majour tilanteista johtuvat menetykset. Renkaiden vaurioituminen tarkoittaa renkaiden saattaminen k?ytt?kelvottomaan kuntoon. Vanteiden vaurioituminen tarkoittaa naarmuuntumiset ja v??ntymiset. Finnservice korvaa hyv?kuntoisista renkaista/vanteista 50% niiden (tai vastaavan tuotteen) arvosta. Tyydytt?v?kuntoisista renkaista/vanteista 30% niiden (tai vastaavan tuotteen) arvosta. Ja huonokuntoisista renkaista/vanteista 10% niiden (tai vastaavan tuotteen) arvosta. Renkaiden kuntoluokitus tehd??n asiantuntija-arvionnissa. T?m? palvelu kuuluu kaikkiin rengashotellin palvelupaketteihin.

4.3. Asiantuntijan arvio

Finnservicen rengasalan ammattilaiset suorittavat asiantuntija-arvion s?ilytett?vist? renkaista 24 tunnin sis?ll? renkaiden luovuttamisesta. Arvioinnisssa katsotaan mm. uran syvyys, pintojen kulumisen tasaisuus ja renkaiden valmistusvuosi. Nastarenkaissa katsotaan my?s nastojen kunto ja m??r?.T?m? palvelu kuuluu kaikkiin rengashotellin palvelupaketteihin.

4.4. Pesu

Renkaat ja vanteet pest??n ja kuivataan. T?m? palvelu kuuluu vain Comfort ja Lux -rengashotellin palvelupaketteihin.>

4.5. Alleasennusty?t

Alleasennusty?t suoritetaan silloin kun renkaat noudetaan. T?ll?in irrotettaan vanhat renkaat ja asetetaan ne renkaat, jotka olivat meill? kausis?iltyksess?. S?ilitykseen toimitettavat renkaat on oltava irroitettuna toimittaessa. Irroituksen voi suorittaa my?s meill?, tilaamalla palvelu erikseen. 

Alleasennusty?t eiv?t sis?ll? vannet?it? tai tasapainoitusta

T?m? palvelu kuuluu vain Comfort ja Lux -rengashotellin palvelupaketteihin.

4.6. Ilmapaineen tarkastus

Ilmapaine tarkastus suoritetaan s?ilytett?ville renkaille asiantuntija-arvion yhteydess? ja toisen kerran renkaiden j?lleenasennuksen yhteydess?, sopimuskauden p??dytty?. T?m? palvelu kuuluu vain Comfort ja Lux -rengashotellin palvelupaketteihin.

4.7. Asennus vanteisiin (tarvittaessa)

Jos asiakas toimittaa s?ilytykseen sek? renkaat, ett? vanteet, voimme asiakkaan niin halutessa asentaa renkaat ko. vanteisiin. T?m? palvelu kuuluu vain Lux -rengashotellin palvelupakettiin.

4.8. Tasapainoitus

Tasapainoitamme renkaat riippumatta siit?, olivatko renkaat asennettu vanteisiin Finnservicen tai jonkun muun toimesta. T?m? palvelu kuuluu vain Lux -rengashotellin palvelupakettiin


YLEISET EHDOT

1. Rengass?ilytyssopimus

Asiakas on tilannut renkaiden kausis?ilytykseen tilan Finnservicelt? palveluna. Finnservice s?ilytt?? renkaita asianmukaisissa tiloissa sopimuskauden ajan.

Finnservice varaa oikeuden rengass?ilytyssopimuksen, yleisten ehtojen ja mahdollisten muiden ehtojen muutoksiin.

2. S?ilytett?v?t renkaat

Asiakkaalla on oikeus k?ytt?? s?ilytyspalvelua ainoastaan itsens? omistamiin renkaisiin. Hyv?ksym?ll? sopimusehdot asiakas on vakuuttanut renkaat omaksi omaisuudeksi. Sopimus on asiakaskohtainen, ei autokohtainen. Jos esim. auto myyd??n, s?ilytyssopimusta ei voi siirt?? uudelle omistajalle.

3. Muita ehtoja

Asiakkaan on v?litt?m?sti ilmoitettava Finnservice osoitteen ja puhelinnumeron muuttumisesta. Mik?li Finnservicelle on annettu asiakkaan s?hk?postiosoite laskujen toimitusosoitteeksi, on asiakas velvollinen ilmoittamaan my?s sen muutoksesta. Niiden ilmoitusten tiedoksisaanti, jotka on l?hetetty Asiakkaan viimeksi ilmoittamaan osoitteeseen, on asiakkaan vastuulla.

Asiakkaalla ei ole oikeutta siirt?? sopimusta tai muutoin luovuttaa kolmannelle osapuolelle ilman Finnservicen kirjallista suostumusta.

Asiakkaalla ei ole oikeutta varastoida kolmannen osapuolen renkaita.

Mik?li renkaiden s?ilytyskohde joutuu tulipalon tai muun force majour tapaturman kohteeksi ja tilat menev?t k?ytt?kelvottomaksi, s?ilytyssopimus lakkaa.

T?ll?in Finnservicell? ei ole velvollisuutta tarjota Asiakkaalle muita kiinteist? tiloja ennen tilojen kunnostusta/uudelleenrakentamista tai sen j?lkeen.

4. Vakuutus ja vastuu

Finnservice on ottanut kiinteist?vakuutuksen, jolla vakuutetaan ainoastaan Finnservice hallitsema kiinteist?. Varastoitujen tavaroiden vakuuttaminen on yksin Asiakkaan vastuulla.

Finnservice ei vastaa asiakkaan renkaille aiheutuneista vahingoista, jotka aiheutuvat tulipalon, varkauden, tuholaisten, vesivahingon, ilkivallan muun vastaavan syyn. seurauksena. Asiakas vakuuttaa omalla kustannuksellaan olevan irtaimiston (esim. kotivakuutus).

Vakuutusehtojen mukaisesta vakuutusturvasta suhteessa Asiakkaaseen vastaa vakuutusyhti? yksin eik? asiakkaalla ole oikeutta esitt?? Finnservice kohtaan vakuutuksesta johtuvia vaatimuksia.

Finnservice ei vastaa mik?li asiakas on huomautuksesta huolimatta vaihdattanut alle renkaat jotka ovat vialliset tai kulutuspinta loppu tai loppumassa.

Vastuu renkaista ja niiden k?yt?st? kuuluu p??asiassa asiakkaalle. Finnservicen kuntotiedot renkaista ovat viitteellisi? ja renkaiden k?ytt?ik? riippuu asiakkaan omasta ajotavasta.

Emme vastaa hajonneista tai katkenneista muttereista, pulteista tai lukkopulteista

5. Asiakastietokanta

Sopimuksen tekemisen yhteydess? Asiakasta koskevia tietoja rekister?id??n Finnservicen asiakastietokantaan. Asiakkaan henkil?kohtaiset tiedot tallennetaan alan standardeja noudattaen ja henkil?tietolain sek? sovellettavien turvallisuusmenetelmien ja -k?yt?nt?jen mukaan. Asiakkaalla on oikeus saada tieto rekister?idyist? tiedoista ja pyyt?? niiden oikaisua.

Siin? tapauksessa, ett? asiakas antaa vuokrasopimuksen teon yhteydess? suostumuksensa siihen, ett? asiakkaan yksil?llisi? k?ytt?j?tietoja k?ytet??n myynti? edist?viin henkil?kohtaisesti osoitettuihin kirjeisiin ja/tai tuotteita ja palveluja koskeviin mainoskampanjoihin, t?llaisia henkil?kohtaisesti osoitettuja myynti? edist?vi? yhteydenottoja ja/tai muita mainoskampanjoita l?hetet??n asiakkaalle vain kirjeell?, faksilla, s?hk?postitse ja teksti- tai multimediaviestein?.

Asiakas voi peruuttaa kohdassa 5. mainitun suostumuksen ilmoittamalla siit? Finnservicelle.

Finnservice pid?tt?? itsell??n oikeuden k?ytt?? yksil?llisi? k?ytt?j?tietoja, jos se on tarpeen sen oikeuksien toteuttamiseksi sik?li kuin laki ei kiell? tietojen k?ytt?mist? t?ss? tarkoituksessa. Yksil?llisi? k?ytt?j?tietoja ei anneta edelleen, myyd? tai muulla tavalla siirret? kolmannelle osapuolelle, ellei se ole tarpeen Finnservice oikeuksien toteuttamiseksi tai ellei laki sit? nimenomaisesti edellyt?. Kaikki yksil?llisten k?ytt?j?tietojen edelleen toimittaminen ja k?sittely Finnservice Oy:n sis?ll? tapahtuu vain henkil?tietolain mukaisesti.

6. Sopimuksen rikkominen ja purkaminen

Finnservicell? on oikeus, rajoittamatta sen oikeutta vedota muihin lain mukaisiin purkuperusteisiin, purkaa sopimus, mik?li asiakas kahden (2) kirjallisen muistutuksen j?lkeen ei ole maksanut laskua nelj?ntoista (14) p?iv?n kuluessa toisesta muistutuksesta. Muistutukset annetaan v?hint??n kahden (2) viikon v?lein. Katso kohta. 2.

Finnservicell? on oikeus purkaa sopimus, mik?li asiakas ei viivytyksett? ryhdy korjaaviin toimenpiteisiin saatuaan asiasta kirjallisen ilmoituksen Finnservicelle. Finnservice:ll? on oikeus k?ytt?? asiakkaan s?ilytett?vi? renkaita (omaisuutta) panttina sopimusvelvoitteiden t?ytt?misen vakuudeksi.